Bajs

resten av veckan har det inte hänt så mycket.. vart i skolan.. vart hemma.. vart och druckit öl.. bajsat.. ätit.. aa det vanliga typ. Joo jag var hemma hos min käraste madde och spelade rock band!! jag ÄGDE på trummor. kankse ska skaffa mig en karriär genom trummor?? Hmm bäst att tänkas på...

Jag vill att denna helgen ska bli bättre iaf !

Om ni vill kan jag skriva en lite historia vill ni det?

Ni: Jaaaaaaa
Jag: Okeeej!

Det var en gång en liten fjäder som var ute och flög. Han flög och kollade ner på alla människor nere på gatorna i staden nedanför. Han tänkte på att han med ville vara på jorden och kunna gå runt och vara som oss. Men det kunde han såklart inte. helt plötsligt dök det upp en flygande elefant som sade
- Hej där lilla fjäder! varför ser du så nere ut för. (Grov göteborgska)
och den lilla lätta fjädern svarade
- Jag är ledsen för jag kan bara vara här och flyga och inte vara där nere på jorden som alla andra! ( liten och svag skånska)
Då tänkte den flygande elefanten lite och sa
-Är du äckel magad?
Den lilla fjädern svarade
-Nej
Då flög elefanten ovanför honom och bajsade. och det kom precis på den lilla fjädern som ramlade ner med bajset ner på jorden. Detta var ju inte riktigt vad den lilla fjädern hade tänkt men man får ju vara glad som dom lilla sakerna!!
The end
zdfy                              sforkzsg


Kommentarer
Postat av: Tindralen (spana in min egna julkalender)

HAHAHAHA lisa du är galen.. förresten spelade vi GUITARHERO OCH INTE ROCKBAND!!!... :P.. <3<3

2008-12-12 @ 15:35:03
URL: http://tindralen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0