GodDagens !

Det är alltså såhär man skapar sig en egen blogg! WooW Coolt!
Jag har aldrig vart intresserad över att skaffa mig en blogg men när man hör att alla sina vänner har en och dom puschar mig till att skaffa en kan jag inte låta bli att falla för det stora grupptrycket. Ska jag vara ärlig så känns det lite spännande att blogga :) Jag kan skriva vad och hur jag gör saker och skriva hur jag känner för vissa saker och jag kan skriva precis vad jag vill pch mina innersta tankar och hur jag mår när jag är nere och hur jag mår när jag är glad och hur idiotiska vänner jag har utan att någon kan säga till mig att jag inte får skriva så för det är min blogg!! mohaha!!
Nej nu ska jag inte bli sån men det känns faktiskt bra!

Ehh,aa, emm... Nu då? Vad gör jag nu? Yes.. kan ju skriva vad jag har gjort idag! JAA! 

Jag vakna upp hos min kompis sebban bredvid min andra kompis moa (som ni förstår har jag sovit där).
Jaja, jag vaknar iallfall av att min mobil ringer och det är min kära mor som är på andra sidan för att se att jag gått upp och är på väg till skolan, det var jag INTE! När hon ringde var kl kanske typ 8:24 och jag börjar kl 8:30. Jag tar några andetag innan jag svarar och säger med vaken och arlärt ton att jag är uppe och ska precis gå till bussen. Hon går såklart på mitt lilla skådespel som så många mornar innan.
Såfort vi lagt på krälar jag mig snabbt över moa och upp ur "sängen" (som består av tre maddrasser på golvet :)
Jag hoppar i mina kläder och springer på toa och gör mina vanliga behov. Sen flyyyger jag till bussen och kommer bara ca 27 min försent. *stoolt*
Sen är jag i skolan och gör inte så mycket. Går på lektionerna och sitter mest där och inte gör så mycket. Sen är även denna Måndagen över och man åker hem. Och nu sitter jag här och kollar på min söta (smått överviktiga) mor som somnat efter en god köttbit med wook som jag så duktigt lagat!
Detta var min dag i ett snabbt litet blogg inläg :)

FUCK IT!

Adjö !

Kommentarer
Postat av: horan

naw min mamma e också tjock....:(

2008-12-09 @ 17:15:56
URL: http://michiq.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0