hejsan

Det va heelt sjuk i måndag!
jag kom til skolan och kl 8.30 på morgonen. Då fick vi reda på att våran lärare var sjuk och att vi inte hade några lektioner! blev lätt svett men kunde inte slå ner henne eftersom hon inte var i skolan. Det va bara för oss att åka in till staden igen. Då kom min kära Gullan på en ide om att åka hem till henne och kolla på skräckfilm.. Först var jag osäker men tog mig mod och åkte med. Vi gick och köpte chips och gick hem til henne. Filmer hette mirrors och var en mycket läskig film av det jag såg iaf. Antingen glmde jag mig bakom Gullan eller under täcket vilket gjorde så att jag somnade i slutet av filmen. Det var lääääskigt!
Senare så behövde jag åka hem för jag skulle åka till min kära Mova eftersom hon skulle till thiland dagen efter och ville inte missa att säga hejdå till henne. Men innan var jag tvungen att åka hem och ta mig en dusch för ibland luktar man illa.

Nu kommer jag till det sjuka!

jag kom hem och fick stressa lite för att hinna med allt innan bussen till gick till hindås. jag hoppade ur mina kläder och in i duschen. Allt var som vanligt. Ja la shampo i håret och sköljde ur det sen skulle jag lägga i balsam och gjorde det. Sen började jag känna mig en anning yr och började må lite illa. men tänkte inte mycket på det eftersom det kan bli så när man står i duschen med hög värme på plus att jag har lite lågtblod tryck.
Helt plötsligt från ingenstans knäcker det till i nacken och den värsta av den värsta huvudvärken börjar formas i mitt huvud. Det gör så ont att det ända jag kunde göra var att skrika och springa ut ur duschen naken och med balsam kvar i håret och lägga mig i min säng. Jag fick tag på telefonen på vägen och ringer mamma. jag skricker och gråter i telefonen om att jag håller på att dö. Hon får panik och börjar tala om allt möjligt som kan ha hänt den största oron var att (eftersom jag har p-stav) att jag skulle ha fått en propp eller någon i den stilen. jag får mer panik och mamma får åka från jobbet till sin som vi tror dö. hon kommer hem tar en kö lapp på akuten. den var på 120 min så vi orkar inte vänta. Vi for med en jävla fart till akuten och dom tar in mig dirrekt och jag får tabletter. Sen började värken gå över och jag fick göra alla möjliga tester...
men som tur var va det inget fel på mig. Antagligen hade knäcken i nacken gjort så en nerv kom i kläm och det gjorde så jag fick huvud ont :)
men det va sjuuukt läskigt iaf :P

ADJÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0