:)

Allt känns lite bättre nu. Det är så skönt att få prata av sig lite med sina vänner.
Tack madde för att du finns <3

jag var nere hos madde idag och spelade lite roligt spel och fick prata ur mig lite känslor. Eller aa vi båda pratade ur oss känslor. Vi är i samma situation ungefär iaf detta med vänner.
SEn åkte jag hem och lagade SKIT god mat med mamma. Vi gjorde kycklingvingar och till ´det hade vi nacho tallrik med hemma gjord guaccamole och hemma gjord salsasås det va så gott att jag höll på att tuppa av!!!
Sen somnade jag framför tvn som vanligt. Men det roliga var att jag somnade och sen vaknade jag av att mamma gick ut på balkongen och då trode jag hon gick ut för att ta sig sin morgon cigg. Så dåsig som jag var trodde jag altså att kl va ca 6 på morgonen så jag somnade om och tänkte att mamma väcker mig snart för att jag ska till skolan. Sover lite till och vaknar av att tv är på. Gottar till mig och frågar mamma vad kl är. Hon svarar lungt och fint att kl är 9. Jag flyger upp och skriker och vifftar attjag börjar halv 9!! JAG KOMMER FÖRSENT!!
då brister mamma ut i sitt berömmda asgarv och försöker få ut sig att kl inte är 9 på morgonen utan att kl är 21.00 på kvällen! Ja, det slutar med att vi båda nästan lägger oss ner av skratt!
Så dumt kan det bli :P

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0